3.07.2014

Here I am!


      Hello my dears, here I am! My name is Ramona, from Lithuania, Kaunas. I moved here from my previous website http://wildandfree-ramaska.blogspot.com/ to this because i decided to write mostly about my own style and share with you fashion and style ideas. As you know, I love traveling, photography, delicious food, fashion trends, magazines. Lots of combinations are on my mind every day and I want to share them with you guys! I hope every time you visit my blog you found something new and lovely for you eye!

***


      Sveiki brangieji, štai ir aš! Mano vardas Ramona. Persikėliau iš savo ankstesniojo tinklapio http://wildandfree-ramaska.blogspot.com/ į čia, kanangi nusprendžiau rašyti pagrinde tik apie savo asmeninį stilių bei pasidalinti su jumis stiliaus idėjomis. Kaip jau žinote, dievinu keliones, fotografiją, skanų maistą, mados tendencijas, vartyti mados žurnalus, kiekvieną dieną galvoje man vis sukasi įvairūs derinukai, kuriais norisi su jumis pasidalinti. Tai tiek apie mane, tikiuosi kaskart užklydę į mano blogą atrasite ką nors naujo ir mielo jūsų akiai!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą